Word donateur

Stichting Semmy heeft als doel om door wetenschappelijk onderzoek de levensverwachting en uiteindelijk het creëren van een overlevingskans van kinderen die getroffen zijn door hersenstamkanker (ponsglioom) te verlengen. De overlevingskans bij een hersenstamtumor is namelijk vrijwel 0% met een levensverwachting na diagnose van 2 tot 12 maanden. We moeten van die 0% af!

Als Stichting Semmy hebben we ons gecommitteerd aan VUmc om jaarlijks € 300.000,- ter beschikking te stellen voor het onderzoek. Hoe meer geld er beschikbaar komt, hoe meer mensen er op het onderzoek gezet kunnen worden, hoe eerder resultaten te verwachten zijn, en dus hoe eerder we iets voor kinderen met een hersenstamtumor kunnen betekenen.

U kunt Stichting Semmy op de volgende manieren steunen:

Optie 1: eenmalige donatie doen

U kunt heel eenvoudig en veilig een eenmalige donatie doen met behulp van online bankieren via iDeal.
Klik hier om verder te gaan.

Optie 2: vaste donateur worden

Via de button van Whydonate kunt u heel gemakkelijk per maand of per jaar een donatie doen aan Stichting Semmy. Met één druk op de knop is het geregeld!

Via bovenstaande button van Whydonate kunt u heel gemakkelijk per maand een donatie doen aan Stichting Semmy. U regelt het heel eenvoudig en veilig met behulp van online bankieren via iDeal.

Let op: per donatie wordt er door Whydonate 5% aan transactiekosten + BTW in rekening gebracht.

Optie 3: periodieke gift (tenminste 5 jaar) met belastingvoordeel

Wilt u een periodieke gift doen aan Stichting Semmy? Als uw periodieke gift voldoet aan een aantal voorwaarden, kunt u deze aftrekken in uw aangifte inkomstenbelasting. Er moet dan wel eerst een schriftelijke overeenkomst zijn opgemaakt tussen ons. U kunt daarvoor deze formulieren gebruiken.

Optie 4: zelf een actie organiseren

Door het organiseren van een fondsenwervende actie op school, met vrienden, op uw werk, etcetera.
U kunt hierover met ons contact opnemen via info@stichtingsemmy.nl
Promotiemateriaal kunt u hier downloaden. Of als u op zoek bent naar ‘stopper advertenties’, vindt u die hier.

Optie 5: zelf een bedrag overschrijven

Ons bankrekeningnummer is: NL 07 ABNA 062 638 3463 t.n.v. Stichting Semmy in Weesp.

Voor donaties buiten Nederland:
IBAN : NL07ABNA0626383463
BIC (ook wel Swift-adres) : ABNANL2A

Donaties fiscaal aftrekbaar

Stichting Semmy is door de Belastingdienst officieel aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling.
Hierdoor zijn donaties van particulieren en bedrijven fiscaal aftrekbaar.

De jaarverslagen van Stichting Semmy vindt u onder de tab Jaarverslagen.

Bij deze bedanken wij alle donateurs voor hun bijdrage!