Doneer snel met een Tikkie

Je kent Tikkie misschien van het delen van rekeningen met vrienden of familie. Je kunt met Tikkie gemakkelijk en veilig een betaalverzoek versturen via bijvoorbeeld WhatsApp of sms. Vanaf nu kun je hiermee ook doneren aan Stichting Semmy!

Hoe werkt het?

Kies het bedrag dat je wilt doneren door op één van onderstaande links te klikken. Vervolgens kies je jouw bank uit de lijst en word je doorgestuurd naar iDEAL en zo naar de vertrouwde en veilige betaalomgeving van je eigen bank. Klik je vanaf je mobiel, dan is de Tikkie in een paar klikken betaald. Op het bevestigingsscherm kan je vervolgens de Tikkie doorsturen naar vrienden of familie.

Geef het door

Heb je jouw donatie via Tikkie gedaan? Daar zijn we enorm blij mee! We hopen dat je dit ook aan je vrienden en familie wilt doorgeven. Na de donatie via Tikkie kom je terug op het bevestigingsscherm en kan je de Tikkie doorsturen naar je familie en vrienden. Zij kunnen dan voor 3 euro met Tikkie doneren. Dus doneer en geef het door!

Tikkie is een startup initiatief van ABN Amro. ABN Amro verzorgt de volledige betaling en zo voldoet Tikkie aan strenge veiligheidseisen. De link begint altijd met https, dit betekent dat je gegevens versleuteld zijn en veilig verstuurd worden. Voor elke gedoneerde Tikkie rekent ABN Amro € 0,15 transactiekosten.