Tien jaar Stichting Semmy: vierde jaar Semmy tournament

Op zondag 4 juni zullen jeugdelftallen van SC Woerden tegen Feyenoord (winnaar in 2016), ADO Den Haag, FC Groningen, SC Cambuur, FC Utrecht, Excelsior, Roda JC en PEC Zwolle spelen om geld in te zamelen voor Stichting Semmy. Meer informatie en aanmelden: http://www.stichtingsemmy.nl/stichting-semmy-tournament/

Jeugdtoernooi van midden Nederland

Met alweer de 4e editie voetballen jeugdelftallen van SC Woerden en Eredivisie clubs op zondag 4 juni tegen elkaar om daarmee geld op te halen voor onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

Alle donaties, schenkingen en sponsoracties komen geheel ten gunste van Stichting Semmy. Het Semmy Tournament wordt gefaciliteerd door SC Woerden.

Het begon drie jaar geleden met twee wedstrijden van twee teams van de jongste jeugd van SC Woerden tegen hun leeftijdsgenoten van Ajax, het jaar erop deed ook Feyenoord mee, inmiddels staat er een toernooi met veel allure. Download het Semmy Tournament boek met een overzicht van alle activiteiten rondom het toernooi!

Dit jaar doen op 4 juni in Woerden de jeugdteams van Onder-11 mee van Feyenoord, Excelsior, Ado Den Haag, FC Utrecht, Roda JC, FC Groningen, SC Cambuur, PEC Zwolle, en SC Woerden natuurlijk.

De voorgaande edities hebben respectievelijk € 5.000, € 10.000, € 12.500 opgebracht. Dit jaar zou € 15.000 voor de dit supergave toernooi toch moeten lukken ……

Langs deze weg danken wij het organisatieteam bestaande uit: Marco Scheel, Frank Epping, Remko van der Wiel, Mark-Jan Ton, Sjoerd van der Weijden, Han Gravendeel.

Meld je aan!

2015%2004%2026_86572015%2004%2026_8641

Zie hier het compilatie filmpje van 2016: https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=__TVHOr-T1I

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn