Run4Semmy 2018 - Schrijf je in!

Zondag 21 oktober 2018 is de elfde editie van de Run4Semmy, tijdens de TCS Amsterdam Marathon. De run is 8km en leidt je door de mooie stad Amsterdam.

Ons doel is om weer met 300 mensen tenminste € 80.000,- op te halen voor het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

Belangrijk om te weten:

• Na je aanmelding en betaling ontvang je een bevestigingsmail van ons en kun je een sponsorpagina aanmaken
  • Je ontvangt ook een bevestigingsmail vanuit de organisatie van de TCS Amsterdam Marathon (vanuit: registration-noreply@mylaps.com). Via de link in de email kun je jouw persoonsgegevens aanvullen. Na de Run krijg je bijvoorbeeld van hen een persoonlijke mail met daarin je tijden en eventuele foto’s
  • Bij het ophalen van je startbewijs, ’s ochtends in VUmc, ontvang je een lichtblauw katoenen t-shirt
  • De inschrijfkosten dien je meteen na de inschrijving te voldoen, alleen dan is je deelname afgerond
  • Van elke deelnemer hopen we dat hij zich inspant om een minimale sponsorbijdrage van € 25,- per kilometer bijeen te brengen
  • Deelnemers geboren ná oktober 2003 kunnen we helaas niet inschrijven

Veel voorbereidingspret gewenst en graag tot ziens op 21 oktober!

Team Run4Semmy
(Voor vragen: run@stichtingsemmy.nl)