Bestel Coupe Tijn ijspakketten

voor het liefste ijsje van Nederland

Op deze pagina kunt u, als ijsverkopende organisatie, uw complete Coupe-Tijn-pakket bestellen. Het pakket bestaat uit diverse materialen om zélf uw Coupe Tijn samen te stellen! Door de Coupe Tijn te verkopen, steunt u Stichting Semmy. 100% van de opbrengsten gaan naar het onderzoek van hersenstamkanker bij kinderen. Stichting Semmy heeft de ANBI status. Daarom kunt u uw bijdrage fiscaal verrekenen.

Coupe Tijn pakket

In het pakket bevinden zich alle accessoires waarmee u, met uw eigen ambachtelijk ijs, de Coupe Tijn kunt vormgeven. U kunt dit doen in een mooi bakje, maar ook in een ijscoupe glaswerk om in uw zaak of op uw terras van te genieten. U kunt zelf het volume (volwassenen of kinderen) en het aantal bolletjes ijs bepalen en natuurlijk bepaalt u zelf de verkoopprijs.

Het ‘recept’ van de Coupe Tijn bestaat uit:

• IJsbollen in Tijn’s lievelingskleuren; rood, rose, paars en blauw. Smaken zijn bijvoorbeeld aardbei, bosbessen, framboos, smurfenijs. Maar een bol vanille of een andere smaak kan natuurlijk ook. Daar bent u vrij in.
  • Vruchtjes (eventueel)
  • Bovenop een wolk slagroom
  • Een speciaal koekhandje
  • Een ijsprikker van een dier (omdat Tijn een grote dierenvriend was)
  • Kleine suikerhartjes voor op de slagroom

Het pakket is ruim voldoende voor 100 of 200 coupe’s en bevat verder nog posters en flyers om uw gasten te informeren en de actie te promoten. De pakketten kosten: € 100,- voor 100 coupes en € 200,- voor 200 coupes. Deze kunt u na het bestellen direct via iDEAL afrekenen. Op deze manier gaat er € 1,- per coupe rechtstreeks naar Stichting Semmy. De inhoud van het pakket is volledig gedoneerd. Daar zijn we onze donateurs zeer dankbaar voor!

De Coupe Tijn is een mooi eerbetoon aan Tijn en aan alle ernstig zieke kinderen, een voortzetting van Tijn’s goede doel en het levert extra geld en aandacht op voor de bestrijding van hersenstamkanker, zodat ook deze kinderen hoop op genezing krijgen.

Wij zullen gedurende het seizoen de Coupe Tijn en de verkooppunten promoten. Houd daarvoor onze website www.coupetijn.nl, Facebook en Instagram in de gaten.

Doet u ook mee??? Voor Tijn, Semmy en alle kinderen met hersenstamkanker.

Met vriendelijke groet,
Joost Coolegem en Frank Onnou
Initiatiefnemers Coupe Tijn

Coupe Tijn bestellingen