STOX Energy Socks actie voor Stichting Semmy

Lange periodes van stilstaan of zitten kan slecht zijn, dat weten we. Maar waarom, dat weten we niet zo goed. De heren achter het merk STOX weten dat door te lang zitten de kuitspieren niet voldoende bloed en afvalstoffen kunnen verwerken. Om het been in dit soort gevallen te beschermen tegen de negatieve gevolgen hiervan (zoals vermoeide benen en spierpijn) hebben zij STOX Energy Socks met degressieve compressie ontworpen. Iedere STOX hebben hun eigen functie en weer verschillende compressiepunten, waardoor elke lijn zijn eigen voordelen met zich meebrengt.

STOX Energy Socks is opgericht in 2012, omdat de oprichter zich had geblesseerd tijdens het trainen voor de New York marathon. Steunkousen werden geadviseerd door zijn fysio, echter bestond er geen een leverancier die comfort, stijl en functionaliteit combineerden. Samen met zijn vader, vooraanstaand vaatchirurg en bekend met de materie, werd een product ontwikkeld wat inmiddels is uitgegroeid tot 1 van de beste leveranciers van compressiesokken. https://www.stoxenergy.com/nl/

STOX heeft voor de maanden juni en juli een mooie actie opgezet voor Stichting Semmy en willen op de volgende manier een steentje bijdragen aan het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen:

Voor elke STOX sok in de collectie die er verkocht wordt via code “Semmy10” draagt STOX € 10,- af aan Stichting Semmy. Iedere koper ontvangt bovendien 10% korting op de bestelling door gebruik van deze code.

Ga snel naar de webshop en bestel STOX Energy Socks! https://www.stoxenergy.com/nl/shop/
de actie loopt tot en met 31 juli 23:59