Soester Wandelweekend

Le Champion introduceert in 2018 in samenwerking met de Rotaryclub Soest-Baarn een nieuw wandelevenement in Soest-Baarn. De allereerste editie zal plaatsvinden op zaterdag 18 en zondag 19 augustus. Bijzonder aan het nieuwe wandelevenement is de samenwerking met de Rotaryclub Soest-Baarn en de koppeling met fundraising voor het goede doel. Voor de allereerste editie is gekozen om te wandelen voor Stichting Semmy! Stichting Semmy is een belangrijk goed doel die zich volledig inzet voor kinderen met hersenstamkanker. Naast de vrijwillige bijdrage die wandelaars gelijktijdig met de inschrijving kunnen doen, zullen onder meer de parkeerinkomsten op het Gildeterrein ten gunste komen van het goede doel.

Inschrijven
Je kunt je nu inschrijven voor het Soester Wandelweekend! Voor de eerste editie is nog géén deelnemerslimiet vastgesteld.

Sponsors gezocht
De organisatie zoekt sponsoren, die het Soester Wandelweekend (en daarmee Stichting Semmy!) een warm hart toedragen.
De sponsorbedragen betreffen:

• 10.000 euro (hoofdsponsor)
  • 5.000 euro (sub-sponsoren)
  • 2.500 euro (co-sponsoren)

Een persoonlijk gesprek om alle sponsormogelijkheden toe te lichten is uiteraard mogelijk.

Het Soester Wandelweekend gaat jaarlijks duizenden wandelaars trekken, de organisatie denkt in het eerste jaar 2000 wandelaars te mogen verwelkomen.

Organisatie
Magdaleen Timmermans en Joost Jacobs, initiatiefnemers van Het Soester Wandelweekend, georganiseerd door Le Champion in samenwerking met Rotaryclub Soest-Baarn