Schenken

Stichting Semmy is door de Belastingdienst officieel aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Hierdoor zijn donaties van particulieren en bedrijven fiscaal aftrekbaar.

Wilt u een periodieke gift doen aan Stichting Semmy? Een periodieke schenking levert belastingvoordeel op als het voldoet aan deze voorwaarden:

• U doneert 5 jaar (of langer) een vast bedrag per jaar.
  • De schenking wordt vastgelegd in een schenkingsovereenkomst. U kunt daarvoor deze formulieren gebruiken.

Een periodieke schenking hoeft niet vastgelegd te worden in een notariële akte. U kunt het formulier ondertekend en in tweevoud, samen met een kopie van uw legitimatie opsturen naar:

Stichting Semmy
Utrechtseweg 707
1381 GW Weesp

Mailen mag ook naar info@stichtingsemmy.nl.

Belangrijke gegevens voor uw belastingaangifte

Fiscale naam: Stichting Semmy
Locatie: Weesp
RSIN (ANBI): 818597689

Wij zijn altijd erg benieuwd naar de achtergrond van de schenking. Wilt u ons hier meer over vertellen? Mail dan naar info@stichtingsemmy.nl of vul hiervoor onderstaand contactformulier in.

Vertel ons over uw schenking

Wilt u eerst meer informatie over de bestemming van de donaties? Hier vindt u meer informatie over het onderzoek dat wordt gesteund door Stichting Semmy. Ook vindt u hieronder een link naar onze jaarverslagen.

Schenkingsformulier downloaden
Informatie over het onderzoek