Run4Semmy 2020 goes Utrecht

Na 12 jaar de Run4Semmy georganiseerd te hebben tijdens de Amsterdam Marathon, gaan we het in 2020 een beetje anders aanpakken. Omdat ook het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen is verplaatst naar Utrecht (bij het Prinses Máxima Centrum), zal de Run4Semmy dit jaar voor het eerst op zondag 19 april plaatsvinden tijdens de Utrecht Marathon. Run4Semmy goes Utrecht!

Via onderstaand formulier kun je een startbewijs voor de Run4Semmy Utrecht edition kopen. De run vindt plaats op zondagmiddag 19 april en is 10km. Ticket kost € 25,- en daarbij zit inbegrepen: een eerste donatie aan het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen, het lichtblauwe Run4Semmy t-shirt, eigen startvak, online finishcertificaat en een medaille.

Ons doel is om weer met een grote groep mensen tenminste € 35.000,- op te halen voor het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen. Vorig jaar was de opbrengst € 34.447,-.

Aanmelden:

• Inschrijven & betalen mag via onderstaand formulier
  • Nadat we je aanmelding en het bedrag hebben ontvangen, krijg je binnen een dag een email met wachtwoord om je aanmelding verder aan te vullen. Dit gebeurt op de website van de Utrecht Marathon
  • De Run4Semmy start ook deze editie met een bijeenkomst vooraf aan de Run. Dit jaar zal de bijeenkomst waarschijnlijk plaatsvinden bij Prinses Máxima Centrum in Utrecht. De artsen die het onderzoek uitvoeren dat gefinancierd wordt door Stichting Semmy zullen hierbij aanwezig zijn en de voortgang van het onderzoek toelichten. Hier krijg je ook het lichtblauwe Stichting Semmy t-shirt en je startbewijs.
    Hoe we dit jaar gezamenlijk gaan starten en eindigen vertellen we je ook bij de bijeenkomst.
  • Van elke deelnemer hopen we dat hij zich inspant om een minimale sponsorbijdrage van € 20,- per kilometer bijeen te brengen. Dit kan direct via onze bankrekening, het sturen van een Tikkie of door het aanmaken van een sponsorpagina op Whydonate.nl.

Run4Semmy 2020 Utrecht Edition

• Prijs: 25,00 € Aantal:
    Het startbewijs geeft recht tot deelname aan de 10km (kwart marathon) van Utrecht Marathon op zondag 19 april en is incl BTW en een eerste donatie van € 5,-.
  • 0,00 €

Veel voorbereidingspret gewenst en graag tot ziens op 19 april!

Team Run4Semmy
(Voor vragen: run@stichtingsemmy.nl)