Paint4Semmy veiling voor Stichting Semmy

In 2011 hebben diverse kunstenaars (Ans Markus, Eddy Zoey, Marieke van Nierop en vele anderen) een kunstwerk met als thema HOOP aan Stichting Semmy beschikbaar gesteld. De kunstwerken die niet verkocht zijn geweest zijn nu opnieuw ter beschikking gesteld door Catawiki. Het doel van Catawiki is om bijzondere objecten bereikbaar te maken voor iedereen. Op de veilingen worden elke week duizenden bijzondere, zeldzame en unieke objecten aangeboden die je niet zomaar in een winkel kunt vinden.

Van 31 maart om 12:00 uur tot en met 15 april loopt de Paint4Semmy veiling en kan iedereen meebieden op zijn of haar favoriete kunstwerk.

Link naar de veiling–> https://www.catawiki.com/hoop

HOOP voor Stichting Semmy

Het thema waar de kunstenaars zich over hebben gebogen is HOOP, want hoop doet leven. Wij hadden geen hoop bij Semmy, maar willen nu andere ouders en de kinderen wel zo snel mogelijk hoop kunnen bieden! Daarom financieren wij onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

John en Nicole, ouders van Semmy (*)

Deel dit artikel met je sociale netwerken!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn