Hoe kun je zelf een actie opzetten?

Er zijn verschillende manieren om geld in te zamelen voor Stichting Semmy. Eén van die manieren is via het aanmaken van een sponsorpagina. Bijvoorbeeld via Whydonate. Op deze website kun je zelf een sponsoractie opzetten, gekoppeld aan Stichting Semmy. Klik daarvoor op ‘Verbind Fundraiser’, maak een account en begin direct met werven. Whydonate maakt het voor jouw donateurs gemakkelijk om geld te doneren. Whydonate rekent geen platform kosten en geen vaste abonnementskosten. Er zijn alleen standaard kosten voor betalingsverwerking van o.a. iDeal, Bancontact, Creditcard en Paypal. Omgerekend worden 95% van de donaties aan Stichting Semmy uitgekeerd. We hebben ons ook aangesloten via Geef.nl.

Wil je graag tips om succesvol geld in te zamelen? We hebben tien tips samengesteld om snel aan de slag te gaan. Ook hebben we al het promotiemateriaal op een rijtje gezet.

Klik op één van de buttons hieronder voor meer informatie.

Tien tips om actie op te zetten
Promotiemateriaal