Bijzondere wandeltocht 14 september: Appelstap

Wandeltocht brengt € 6140,- op!

Zaterdag 14 september vond Appelstap plaats, een bijzondere wandeltocht (5, 10, 15 of 30 km) in het Drents-Friese Wold. Appelstap is een initiatief van de Lions Oostellingwerf.

Eén van de goede doelen dit jaar van Appelstap was Stichting Semmy. De wandeltocht heeft een mooi bedrag opgeleverd van € 6.140! Ronald Noppers nam namens Stichting Semmy de cheque in ontvangst.

Credits:
Haapee fotografie
Harry Lasker fotograaf

Nagellakken voor het goede doel

In de week voor Appelstap hebben meer dan 1500 kinderen van scholen in Ooststellingwerf tekeningen met daarop voeten ingekleurd. Tijdens Appelstap waren de tekeningen te bewonderen in een speciale tent. Voor 3 scholen was er een prijs.

Kinderen van de Riemsloot hebben zaterdagmiddag ook nagels gelakt. Zo konden de wandelaars die meedoen aan Appelstap met gekleurde nagels van start!

Meer informatie (en aftermovie) op de website van Lions Oostellingwerf.