4e Oldtimertoertocht in Beekbergen

UPDATE: helaas is het Oldtimertoernooi op 16 mei afgelast vanwege de geldende Corona maatregelen.

Schrijf je nu al vast in voor de gezellige Oldtimertoertocht op 16 mei voor auto’s & motoren (Youngtimers óók welkom). De opbrengst gaat naar 4 goede doelen waaronder Suze’s Angels/Stichting Semmy. Start en eindpunt is het Ford Museum in Beekbergen. Opgeven kan door een mailtje te sturen naar: oldtimertoertocht@outlook.com

De Oldtimertoertocht is een mooie toertocht van ruim 80 km waar de afgelopen jaren 80-100 voertuigen aan deelnamen. De opbrengst van deze dag gaat naar vier goede doelen: Alpe d’HuZes (KWF), Duchenne Heroes/Go4Duchenne, Stichting Rett Syndroom en Suze’s Angels (Stichting Semmy).

Voor vertrek en bij terugkomst is er voor liefhebbers van oude voertuigen (auto’s, motoren, brandweerwagens en legertrucks) ook meer dan voldoende te zien.

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.