Now share the love - doe je mee?

update 7 juli: de actie is gestopt. Het geld dat is opgehaald, wordt verdeeld over de deelnemende goede doelen. Meer info op: nowsharethelove.org

De coronacrisis heeft enorme gevolgen voor goede doelen. Zo ook voor ons. We hebben belangrijke activiteiten gemist waardoor de donatie inkomsten flink zijn teruggelopen. Denk bijvoorbeeld aan onze jaarlijkse Run for Semmy, het Semmy Tournament, statiegeldacties of de acties op scholen en sportclubs.

Om goede doelen te helpen die getroffen zijn door de coronacrisis is er een internationale social media campagne gestart: Share the Love. In Nederland doen de volgende goede doelen mee: Diabetes Fonds, Stichting Semmy, Aidsfonds, Fonds Gehandicaptensport, Stichting Vluchteling, Save the Children, Cordaid, SOS Kinderdorpen en Terre des Hommes. Alle ingezamelde donaties worden evenredig verdeeld over deze goede doelen.

We zijn trots dat we als Stichting Semmy hier ook onderdeel van mogen zijn en we willen jullie ook graag uitnodigen om mee te doen!

Hoe kun je meedoen?

Vorm een hartje met je handen en maak een selfie of video.

Het enige wat je hoeft te doen is deze drie eenvoudige stappen te volgen:

1. Maak een ❤️ met je handen en maak een selfie

2. Doneer op www.whydonate.nl/share-the-love-nl

3. Deel jouw selfie op social media

Kopieer en plak onderstaande tekst in jouw social media post met jouw selfie.
Zorg er voor dat je de hele tekst erin zet zodat jouw vrienden, familie of collega’s weten wat ze moeten doen.

Berichten per social media kanaal:

Facebook en Instagram (@nowsharethelove)

#StichtingSemmy #Aidsfonds #FondsGehandicaptensport #StichtingVluchteling #SavetheChildrennl #Cordaid #SOSKinderdorpen #TerredesHommesNederland

Hoe?

Doneer nu op www.whydonate.nl/share-the-love-nl
Meer informatie op nowsharethelove.org

@vriend1, @vriend2, @vriend3 doe je ook mee met #nowsharethelove?

Twitter (@nowsharethelove)

Doneer nu op whydonate.nl/share-the-love-nl
@vriend1, @vriend2, doe je ook mee met #nowsharethelove?

LinkedIn (linkedin.com/company/nowsharethelove)

Pauze nodig tijdens het thuiswerken? Ik heb gedoneerd aan al deze Nederlandse goede doelen die door de #coronacrisis minder donaties hebben. #nowsharethelove

Doneer nu op whydonate.nl/share-the-love-nl
Meer informatie op nowsharethelove.org

@collega1, @collega2, @collega3 doe je ook mee met #nowsharethelove?
#nowsharethelove #charity #nonprofit #fundraising #community #coronavirus #homeworking

Vergeet dus niet het hele bericht te kopiëren – op die manier zorgen we ervoor dat iedereen de kans krijgt om te doneren.

Wat gaat Stichting Semmy met het opgehaalde geld doen?

Voor kinderen met hersenstamkanker is een behandeling erg risicovol, niet genezend en het beïnvloedt de kwaliteit van leven enorm. Met de donaties kan Stichting Semmy een nieuwe, baanbrekende, behandelstudie opstarten, die voor het eerst direct op kinderen wordt toegepast, vrijwel pijnloos en veel dichterbij huis is (Antwerpen in plaats van overzees). Lees hier het persbericht

Bedankt!

Heel fijn dat jullie willen helpen om Share the Love een succes te maken in deze uitdagende tijd. Namens alle vrijwilligers van Stichting Semmy: enorm bedankt voor jullie deelname! Maak een ❤️!