Heb jij je nagels al gelakt?

Het kan bijna niemand ontgaan zijn. De actie #lakaan van Tijn bij Serious Request (#sr2016) verovert Nederland.

Hoewel Tijn ongeneeslijk ziek is en zijn levensverwachting minder is dan een jaar, wilde Tijn zich samen met zijn ouders deze week inzetten om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Serious Request en aandacht te vragen voor zijn ziekte DIPG (hersenstamkanker).

Tijn daagt heel Nederland uit om hun nagels te lakken (en gelakt te laten tot kerst) en minimaal 1 euro te doneren onder het mom van ‘Lak aan DIPG’. Inmiddels staat de teller op meer dan € 1.300.000,-!

Wij zijn als Stichting Semmy ongelofelijk blij met alle aandacht die de actie van Tijn genereert voor deze vreselijke ziekte.

Daarnaast is het ongelofelijk dat naast de bijna € 1,3 miljoen voor het Rode Kruis mensen ook direct doneren aan Stichting Semmy. Inmiddels hebben wij dan ook ruim € 21.000,- mogen ontvangen, die wij rechtstreeks in onderzoek naar deze vreselijk ziekte investeren.

De aandacht en extra donaties helpen ons weer een stapje dichter bij ons doel; Het verlengen van de levensverwachting en uiteindelijk genezing voor kinderen die, net als Tijn, getroffen zijn door hersenstamkanker. Want het gegeven dat meer dan 1 kind per dag in Europa de diagnose DIPG krijgt, zonder behandelmogelijkheid en een levensverwachting van minder dan een jaar, kunnen en willen wij niet accepteren!

Op de website van 3fm kun je de aflevering terug zien: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5351612

Het VUmc onderzoek naar hersenstamkanker (VONK-SEMMY) wordt door Stichting Semmy gefinancierd. Een donatie doen kan via deze button:

(function() {script = document.createElement(“script”);script.type = “text/javascript”;script.async = true;script.src = “http://www.whydonate.nl/static/embed/donation-button.v8.js”;entry = document.getElementsByTagName(“script”)[0];entry.parentNode.insertBefore(script, entry);}());

w708_1e229_556da2d60fd6ac0fbf733f604b3ccde2

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.