Firma Baaijens zet zich in voor Stichting Semmy

Een heel team van de firma Baaijens nam vrijdag 11 mei plaats op de spinfietsen bij Fitland Oss en werkten zich in een spinningmarathon van 19.00 tot 21.00 uur in het zweet. Dit allemaal voor het goede doel, want de opbrengst, bijna 800 euro komt ten goede aan Stichting Semmy. Deze avond werd georganiseerd door Kenneth Lüers, eindejaars student van de opleiding Sport en Bewegen van ROC De Leygraaf. Als eindexamenopdracht had hij de taak om een project op te zetten met behulp van 2 externe bedrijven. De koppeling met Fitland was snel gemaakt aangezien Kenneth hier al 2 jaar stage loopt. Verder wilde hij zich graag inzetten voor een goed doel en kwam via via uit bij Stichting Semmy en Baaijens Industrial Equipment.

Bedankt voor jullie sportieve bijdrage aan Stichting Semmy!