De voorlopige opbrengst van 2019

Het is tijd om terug te blikken op 2019. Het was weer een heel bijzonder jaar met veel mooie acties van al onze donateurs en vrijwilligers.

In totaal hebben we €576.053 aan donaties mogen ontvangen in 2019!

Wat een bedrag, we worden er stil van… De vele verschillende acties gaan in ons hoofd voorbij: kinderen die zelfgemaakte lekkernijen verkopen op de rommelmarkt; de verschillende hardloop- en wandelacties voor Stichting Semmy. En alle lokale teams van vrijwilligers die zich elk jaar weer met allerlei acties hard maken om het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen mogelijk te maken.

Er zijn zoveel acties geweest dit jaar, teveel om allemaal te kunnen opnoemen. Dit zijn de grootste acties van 2019:

Erfenis van Bronsdijk: € 179.691
Alle actie van De Lions: € 52.779
De acties van Friends4Owen: € 42.450
Kids4Kidz: € 35.051
Run4Semmy: € 34.447
Remember Timothy: € 26.128
Stichting Nina: € 20.000
Semmy Tournament: € 13.066
Basisschool Boschuil Eindhoven: € 12.100
Het Soester wandelweekend: € 8.000
De acties van Team Maas & Waal: € 8.311
Ksenia Putten: € 6.734
Suzes Angels: € 5.800

Door al deze donaties zijn we in staat om inmiddels drie nieuwe onderzoeksprojecten te financieren:

• Met een bedrag van maar liefst € 670.000 ondersteunen we twee onderzoeken van Dr. Esther Hulleman en Drs. Hans Meel van het Prinses Maxima Centrum. Lees hier het volledige nieuwsbericht.
  • Ten tweede het onderzoek in het Erasmus MC van Dr. Sophie Veldhuijzen van Zanten, waar Stichting Semmy onlangs een bedrag van € 500.000 heeft toegezegd. Lees hier het volledige nieuwsbericht.

We willen iedereen die ons het afgelopen jaar gesteund heeft enorm bedanken en we kijken uit naar alle mooie acties die 2020 zal brengen!

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.