Cyriel’s Run

Cyriel’s Run sponsorloop in Brielle (Zuid-Holland) wordt sinds 2014 door CBS Anker samen met CBS Geuzenschip georganiseerd ter nagedachtenis aan leerling Cyriel Rijsdijk die in 2013 is overleden aan hersenstamkanker. Op 15 mei 2017 lopen zelfs alle basisscholen uit Brielle de Cyriel’s Run met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.

Het huidige team Cyriel’s Run heeft de belofte gedaan om Cyriel’s Run tot en met 2017 te organiseren. In 2017 verlaten de klasgenoten van Cyriel hun school: CBS Anker om door te gaan naar het voortgezet onderwijs.

Op 15 mei 2017 organiseren beide scholen voor de allerlaatste keer de Cyriel’s Run sponsorloop met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Stichting Semmy. Vanwege deze belangrijke laatste keer wordt de sponsorloop voor alle basisscholen in Brielle georganiseerd. Met recht een mooie afsluiter!

De organisatie vraagt om de deelnemende kinderen te sponsoren tijdens de sponsorloop, zodat ze zoveel mogelijk geld kunnen inzamelen.
Ze zijn op zoek naar gelddonaties voor de sponsorloop maar er zijn ook organisatorische zaken die geld kosten die ze niet van het sponsorbedrag willen afhalen. Denk hierbij aan: aanmoedigingsattentie voor de kinderen, materiaal t.b.v. routemarkering parcours, aan het einde van de loop een drankje en iets lekkers voor de kinderen etc. Hiervoor hebben ze ook hulp nodig in de vorm van giften.

Volg Cyriel’s Run ook op Facebook: https://www.facebook.com/CyrielsRun/ !

12719124_518225271717379_5473193254881162701_o