Appelstap 2019

Zoals al overal in de pers te lezen valt, zetten de Lions zich dit jaar in voor Stichting Semmy. Ook Lionsclub Ooststellingwerf. Op 14 september organiseert Lionsclub Ooststellingwerf het jaarlijkse wandelevenement ‘Appelstap‘. De opbrengst hiervan gaat naar twee goede doelen: Stichting Semmy en Dwarslaesie Organisatie Nederland.

Aanmelden kan hier.

Indruk 2018:

Wandel van het licht de schemer in en laat je onderweg verrassen door een gevarieerd entertainmentprogramma met muziek, performance en dans. Je kan kiezen uit vier afstanden. De 5 km is rolstoeltoegankelijk en aantrekkelijk voor kinderen doordat in deze afstand de ‘klokhuis speurtocht’ is opgenomen. De 10, 15 en 30 km slingeren verder door het Nationaal Park Drents-Friese Wold waarbij de 30 km gedeeltelijk een gps-route is die met eigen gps gelopen wordt. Doe je mee? Dan ondersteun je met je deelname Dwarslaesie Organisatie Nederland en Stichting Semmy.
Bij inschrijving ontvangt iedereen een gratis T-shirt. Aanmelden kan hier.

De organisatie verwacht dat er dit jaar ook veel kinderen meelopen. Vanwege de bekendheid van nagellakheld Tijn* zijn de scholen in Ooststellingwerf al begonnen met het inkleuren van deze leuke voetjes. Tijdens het evenement op 14 september 2019 worden de kleurplaten opgehangen. Misschien doen er wel 1500 kinderen mee met deze kleurplatenactie!

Meer informatie over dit evenement: www.appelstap.nl

WordPress › fout

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.