IBAN
NL07ABNA0626383463

Wendy van Dijk
"Hoop doet Leven"
"Het idee dat kinderen zelfs de hoop op beterschap
wordt ontnomen vind ik echt ondraaglijk.
Daar moeten we met z'n allen iets aan doen!"

wijn voor Stichting Semmy

Voor elke verkochte fles Cereswijn gaat er € 1,- tot € 1,25 naar het onderzoek naar hersenstamkanker bij kinderen.
Je kunt in de webshop de doos zelf samenstellen uit diverse wijnsoorten. Vul bij het afrekenen de actiecode ‘Semmy‘ in.
Ga naar de webshop van Ceres Wijndomein >>

Lees het volledige artikel »
Stichting Semmy: de basis en een vliegwieleffect

Wetenschappelijk onderzoek is ontzettend belangrijk in de strijd tegen hersenstamkanker bij kinderen. Maar waar komt het geld daarvoor vandaan? En welke rol speelt Stichting Semmy, naast bijvoorbeeld KiKa en KWF?

Run4Semmy 2019 terugblik: Eva deelt haar verhaal

De Run4Semmy voor dit jaar is voorlopig uitgesteld. Tot die tijd blikken we af en toe even terug naar vorig jaar oktober, de 12e editie van onze run. Deze keer is Eva aan het woord, die vertelt wat haar motiveerde om mee te doen.

Stichting Semmy maakt eerste betaling over naar het Prinses Máxima Centrum

Een eerste bedrag van maar liefst €167.500,- is zojuist overgemaakt naar het Prinses Máxima Centrum ter ondersteuning van het onderzoek naar combinatietherapie voor hersenstamkanker van dr. Esther Hulleman en drs. Hans Meel.

Lees het volledige artikel »

Met liefde gedoneerd: Valentijns- en carnavalsactie van het Maurick College in Vught

We ontvingen onlangs een donatie van het leerlingen bestuur van het Maurick College in Vught. Met hun rozenactie voor Valentijn en Carnavalsemblemen haalden zij €250,- op voor Stichting Semmy.

Lees het volledige artikel »

Bestel nu het mooie kinderboek: het kleinste vogeltje

Een aantal weken voor Mikki overlijdt aan hersenstamkanker vertelt haar moeder Patricia een prachtig verhaal over het kleinste vogeltje ter wereld. Dit verhaal heeft Patricia op papier gezet zodat iedereen het prachtige boek kan nu kan bestellen.

4e Oldtimertoertocht in Beekbergen

Schrijf je nu al vast in voor de gezellige Oldtimertoertocht op 16 mei voor auto’s & motoren (Youngtimers óók welkom). De opbrengst gaat naar 4 goede doelen waaronder Suze’s Angels/Stichting Semmy. Start en eindpunt is het Ford Museum in Beekbergen. Opgeven kan door een mailtje te sturen naar: oldtimertoertocht@outlook.com

De Oldtimertoertocht is een mooie toertocht van ruim 80 km waar de afgelopen jaren 80-100 voertuigen aan deelnamen. De opbrengst van deze dag gaat naar vier goede doelen: Alpe d’HuZes (KWF), Duchenne Heroes/Go4Duchenne, Stichting Rett Syndroom en Suze’s Angels (Stichting Semmy).

Voor vertrek en bij terugkomst is er voor liefhebbers van oude voertuigen (auto’s, motoren, brandweerwagens en legertrucks) ook meer dan voldoende te zien.